κάποια σχόλια για τον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος

Σίγουρα δε χρειαζόταν η αφορμή της αξιολόγησης για να αναρτήσω αυτό το post. Περισσότερο με οδήγησε η συνήθεια των νυχτερινών επισκέψεων στο blog  και η πρόθεσή μου να σταθώ και να αποσαφηνίσω  κάποιο ενδοιασμό που είχα. Δεν θα κρύψω τον ενθουσιασμό μου στην εναλλακτική μορφή διδασκαλίας-την τεχνολογικά υποστηριζόμενη και την εκτίμησή μου στην ύπαρξη του ιστολογίου. Το πόσο θετικά λειτούργησε η όλη διαδικασία το γνωρίζετε κι εσείς και ίσως δεν θα ήταν σκόπιμο να αναλυθεί πριν την οριστική λήξη του μαθήματος.     Η επιφύλαξή μου συνίστατο στο πόσο η ύπαρξη των bonus συντελούσαν υπέρ της συλλογικής  προσπάθειας  και της ανάπτυξης της επικοινωνίας  μεταξύ μας. Και για να είμαι ειλικρινής, διερωτόμουν αν αυτό απέληγε σε καταστάσεις αντιπαλότητας.  Το αποτέλεσμα δικαίωσε τον διδάσκοντα .  Εφόσον ο σκοπός του μαθήματος επιτεύχθηκε η μέθοδος χαρακτηρίζεται επιτυχής. Στην τελική παρουσίαση συσχετίσαμε νέες πληροφορίες, μοιραστήκαμε τις σκέψεις μας και τις προσπάθειές μας. Θα ήθελα να εκφράσω την εκτίμησή μου  στις προσπάθειές σας αυτές και να σας ευχαριστήσω για τα όσα θετικά αποκόμισα από τη διαδικασία.

αγαπητοί συνάδελφοι, καλή επιτυχία στους στόχους σας !!

Leave a Reply

