Απορία για την εργασία 2

Προσπαθώ να ανεβάσω το arff αρχείο (στο οποίο έχω αλλάξει την κατάληξη σε pdf) χρησιμοπιώντας την εντολή add media αλλά μου εμφανίζει το όνομα του αρχείου μου ως text χωρίς να μπορώ να πατήσω σε αυτό. Μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει?

5 responses to “Απορία για την εργασία 2

  1. Σώσε το post όπως το περιγράφεις (χωρίς να πατήσεις public), να το δω καλύτερα για να επανέλθω με αιόπιστη απάντηση :)

  2. Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει ένα draft με τίτλο Ergasia 02 που περιέχει τη λέξη diamonds_dataset η οποία θα έπρεπε να παραπέμπει στο αρχείο arff

  3. Το ίδιο πρόβλημα μου παρουσιάστηκε και εμένα.Το αρχείο arff το μετέτρεψα σε αρχείο pdf και μετά πήγα να το κάνω upload και δεν γινόταν.

  4. 1) add media files from your computer
    2) (pick the file and)
    3) αν το πλαίσιο “link url” είναι άδειο, πατήστε το κουμπί “File URL” ακριβώς από κάτω
    (ώστε να δημιουργηθεί link που δίνει τη δυνατότητα download του αρχείου)

  5. Ευχαριστώ.Τα κατάφερα!

Leave a Reply

