Συστάσεις: Νανούρης Νικόλαος

     Έχω γεννηθεί και μεγαλώσει στην Αθήνα. Από το 2004 είμαι απόφοιτος του τμήματος Φυσικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και από το 2006 κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος βασικής Φυσικής στον τομέα Αστροφυσικής, Αστρονομίας και Μηχανικής του ίδιου Πανεπιστημίου. Το 2007 έγινα δεκτός στο διατμηματικό πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών των Εφαρμοσμένων Μαθηματικών Επιστημών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου με κατεύθυνση στη Στατιστική (και τις Πιθανότητες).

     Τα ενδιαφέροντά μου εστιάζονται στο χώρο των διπλών αστρικών συστημάτων, της αστρικής δομής και εξέλιξης, καθώς και στη φωτομετρία μεταβλητών αστέρων. Η Υπολογιστική και η Μπεϋζιανή Στατιστική αποτελούν επίσης αντικέιμενα που έχουν προσελκύσει έντονα το προσωπικό μου ενδιαφέρον.

     Όσον αφορά τον επαγγελματικό τομέα, έχω διδάξει Φυσική των δύο πρώτων τάξεων του Λυκείου στο 1ο Ενιαίο Λύκειο Καρέα Αθήνας και το 5ο Γενικό Λύκειο Ηλιούπολης στα πλαίσια του προγράμματος της πρόσθετης διδασκαλίας. Επίσης, έχω διδάξει στα εργαστήρια Φυσικής και Αστρονομίας τόσο του τμήματος Φυσικής όσο και των τμημάτων Μαθηματικών, Γεωλογίας και Βιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών.

 

     Εκτιμώ ότι το μάθημα των Αλγορίθμων Εξόρυξης Πληροφορίας θα αποτελεί ένα από τα αντικείμενα αιχμής για τους φοιτητές (τόσο μεταπτυχιακούς όσο και προπτυχιακούς) των επόμενων ετών, καθώς σχετίζεται με έναν τομέα ιδιαίτερα αναπτυσσόμενο και ολοένα και πιο αναγκαίο. Είναι ευρέως αποδεκτό (αλλά και από την προσωπική μου εμπειρία) ότι η συλλογή δεδομένων σε διάφορους επιστημονικούς τομείς είναι τόσο μεγάλη ώστε η επεξεργασία τους να καθίσταται ελάχιστα αξιοποιήσιμη. Στο αποτέλεσμα αυτό έχουν συμβάλει η αυτοματοποίηση των διαδικασιών μέτρησης και καταγραφής των δεδομένων, η πρόοδος στην τεχνολογία των ηλεκτρονικών υπολογιστών και το (συγκριτικά) περιορισμένο ανθρώπινο δυναμικό που αναλαμβάνει την περαιτέρω ανάλυσή τους.

     Νιώθω ιδιαίτερα ευτυχής που έχω τη δυνατότητα να διδαχθώ το συγκεκριμένο μάθημα και αρκετά περίεργος σχετικά με τις δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει στην ταχύτερη και, παράλληλα, αξιόπιστη επεξεργασία της πληροφορίας…

Leave a Reply

