Συστάσεις: Αγάθου Θεώνη

Ονομάζομαι Θεώνη Αγάθου (οι περισσότεροι με αποκαλούν Ανίτα), κατάγομαι από την Κέρκυρα, αλλά έχω γεννηθεί και μεγαλώσει στη χαοτική Αθήνα. Παρόλα αυτά, ήμουν αρκετά τυχερή να ‘γλιτώσω’ από το χάος της Αθήνας από νωρίς, αφού μετά τις πανελλαδικές εξετάσεις (το έτος 2003) κλήθηκα να σπουδάσω σε ένα από τα ωραιότερα νησιά της Ελλάδας, την Κρήτη, και συγκεκριμένα στο τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης, που εδρεύει στο Ηράκλειο.

Κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών μου σπουδών, ήρθα σε επαφή με μαθήματα του τομέα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών, τα οποία μου κέντρισαν ιδιαιτέρως το ενδιαφέρον(πχ  θεωρία προσεγγίσεως, γραμμικός και μη γραμμικός προγραμματισμός κ.ά.) και  αποφάσισα μετά την αποφοίτησή μου από το τμήμα (Ιούλιος 2008), να συνεχίσω σε μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα αυτό. Έτσι σήμερα βρίσκομαι στο ΕΜΠ, και παρακολουθώ το ΔΠΜΣ «Εφαρμοσμένες  Μαθηματικές Επιστήμες».

Οι γνώσεις μου στο κομμάτι της στατιστικής είναι μάλλον αρκετά ελλιπείς, μιας και ο οδηγός προπτυχιακών σπουδών στο τμήμα από το οποίο αποφοίτησα δεν ενθαρρύνει ιδιαίτερα την επιλογή στατιστικών μαθημάτων, ωστόσο η απόφασή μου να επιλέξω τη ροή της στατιστικής (και των πιθανοτήτων) στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα, οφείλεται κυρίως στο ότι σε αυτήν ανήκει η επιχειρησιακή έρευνα, που τη βρίσκω αρκετά ενδιαφέρουσα και με την οποία θέλω να ασχοληθώ περισσότερο(τουλάχιστον προς το παρόν). Επιπλέον, το βρίσκω ως αφορμή για να μάθω νέα πράγματα και να ενισχύσω τις όποιες αποκτημένες γνώσεις έχω ήδη.

Ο βασικός μου στόχος, που ταυτόχρονα αποτελεί και το βασικό στόχο χιλιάδων άλλων, είναι η Εκπαίδευση. Παρόλα αυτά, στην κακή περίπτωση που δεν ασχοληθώ με αυτήν, θεωρώ ότι η επιλογή μαθημάτων αντιστοίχων των Αλγορίθμων Εξόρυξης Πληροφορίας, θα με καταστήσουν αρκετά ανταγωνιστική στην ευρύτερη και ακόμα περισσότερο ανταγωνιστική αγορά εργασίας.

Leave a Reply

