Συστάσεις:Μπλίντζιου Ιωάννα

Ονομάζομαι Μπλίντζιου Ιωάννα και κατάγομαι από τα φημισμένα για το χαλβά τους Φάρσαλα. Αποφοίτησα από τη Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του ΕΜΠ και συνεχίζω παρακολουθώντας το ΔΠΜΣ Εφαρμοσμένες Μαθηματικές Επιστήμες.

Η διπλωματική εργασία των προπτυχιακών μου σπουδών έχει τίτλο: «Μελέτη και Στατιστική Ανάλυση Κριτηρίων Αποδέσμευσης από Αναπνευστήρα των ασθενών σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας» και πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Αθηνών στα πλαίσια της πρακτικής μου άσκησης. Η εργασιακή μου εμπειρία συμπληρώνεται με μερική απασχόληση στην Κεντρική Βιβλιοθήκη και το Γραφείο Διασύνδεσης του ΕΜΠ καθώς και στον ΟΤΕ ΑΕ.

Μέχρι στιγμής για στατιστική ανάλυση δεδομένων έχω χρησιμοποιήσει τα πακέτα SPSS, Stata, Statgraphics, Minitab. Παράλληλα έχω διδαχθεί τις γλώσσες προγραμματισμού Pascal, C, Java, HTML, Μatlab, Mathematica.

Αν δεν δουλέψω στην Εκπαίδευση θα με ενδιέφερε να ασχοληθώ με τη Στατιστική. Είμαι σίγουρη οτι το μάθημα «Αλγόριθμοι Εξόρυξης Πληροφορίας» θα μου προσφέρει νέες γνώσεις, εφαρμόσιμες στην αγορά εργασίας.

One response to “Συστάσεις:Μπλίντζιου Ιωάννα

  1. ΜΠΟΥΓΙΟΥΚΟΥ ΑΝΝΑ

    Καλησπέρα σας,

    ονομάζομαι Μπουγιούκου Άννα και κατά τα έτη 2004-2008 ήμουν φοιτήτρια του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.Κατόπιν έγινα δεκτή στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Χρηματοοικονομική και Λογιστική στην Α.Σ.Ο.Ε.Ε..Αυτή την περίοδο εκπονώ τη διπλωματική μου για το τμήμα της χρηματοοικονομικής και χρειάζομαι τη βοήθεια σας.Η διπλωματική μου περιλαμβάνει μέσα το πρόγραμμα mathematica πάνω στο οποίο έχω κάποιες απορίες γιατί το διάβασα μόνη μου.Από εσάς ζητάω μια συνάντηση για να με βοηθήσετε σε περίπτωση που γνωρίζετε το πρόγραμμα.Τον κώδικα τον έχω συντάξει απλά δεν γνωρίζω τον τρόπο για να τρέξω τις παλινδρομήσεις και να βγάλω κάποια συμπεράσματα.Δηλαδή, αυτό που θα ήθελα είναι κάποια επιπλέον εκμάθηση(κάποιο ιδιαίτερο μάθημα)πάνω στο mathematica και όχι την εκπόνηση της διπλωματικής μου.Αν το γνωρίζετε σας παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου να κανονίσουμε μια συνάντηση γιατί μου είναι απαραίτητο για να προχωρήσω με την εργασία μου.
    Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και συγγνώμη για την ενόχληση.

    Με εκτίμηση
    Μπουγιούκου Άννα

Leave a Reply

