Ερώτηση

Έχω πρόβλημα με τα vista, όταν πάω να κάνω save το αρχείο excel σαν csv το σώζει απευθείας σαν wordpad και όταν το κάνω rename σε arff παραμένει wordpad. Ξέρει κανείς τι τρέχει?

6 responses to “Ερώτηση

  1. Αθηνά, δηλαδή κάνεις ‘save as’ στο excel σαν .csv και δεν σου το σώζει σαν τέτοιο; Έχεις μόνο data στο αρχείο ή και κείμενο (ίσως δοκίμασε να έχει μόνο τον ‘κορμό’ του πίνακα δεδομένων, χωρίς τίτλους γραμμών/στηλών).
    Δώσε μία πιο αναλυτική περιγραφή της διαδικασίας που ακολουθείς για να μπορέσω να βοηθήσω καλύτερα :)

  2. Ηρώ Ζαχαρίδου

    Εγώ μπορώ να σώσω σαν csv,έχει επιλογή csv(οριοθετημένο με κόμματα) στο excel 2007 που έχω,αλλά όταν το ανοίγω με το wordpad έχει “;” ανάμεσα και επίσης όταν προσπάθησα να το ανοίξω με το weka (αφού έβαλα κατάληξη arff) μου τα εμφάνισε με την είκόνα του wordpad και στον τύπο λέει αρχείο csv….

  3. Έκανα ένα αρχείο στο excel (2007)και έβαλα μόνο αριθμούς και το έκανα save as cvs οριοθετημένο με κόμματα και πάλι το κάνει save σαν wordpad..Ηρώ όταν το ανοίξεις με το wordpad σβήσε τα ; και βάλε τελείες. Εμένα εξαρχής δεν μου το σώζει σωστά

  4. Για να σώσετε csv από Excel 2007 στο Save As επιλέγετε Other Formats και εκεί θα βρείτε διαθέσιμο το csv.

    To Excel χρησιμοποιεί σαν list separator το ; γιατί προφανώς αυτό έχετε ορίσει στα Regional Options (Numbers). Αν δεν αλλαχθεί εκεί σε κόμμα, θα πρέπει να κάνετε global replace του ‘;’ σε ‘,’.

    Από την εμπειρία μου πιστεύω ότι o καλύτερος text editor (απαραίτητος για τέτοιες δουλειές) είναι ο Ultraedit. http://en.wikipedia.org/wiki/UltraEdit

  5. ok τελικά όπως το είχε αποθηκευσει σαν wordpad στην επιφάνεια εργασίας πήγα properties και το έβαλα να ανοίγει με java.Είχα πειράξει τις ρυθμίσεις γι αυτό είχα πρόβλημα:)

  6. δεν μπορώ να ανεβάσω το αρχειο arff τι να κανω?

Leave a Reply

