Ερωτήσεις

1) Tι κάνει το κουμπί Filter στο Preprocess;

2) Tι κάνει το κουμπί Clear στο παράθυρο που ανοίγει με click σε scatterplot στο Visualize;

3) Το Weka δεν τρέχει σε Vista; Έχει σημασία αν υπάρχει internet;

6 responses to “Ερωτήσεις

  1. 1) Περίμενε τη Διάλεξη04

    2) ‘Μηδενίζει’ την προεπιλογή instances (χρήσιμο πριν πατήσεις το Submit)

    3) με ένα πολύ πρόχειρο google search, δεν προκύπτει κάτι συγκεκριμένο. Ίσως έχει πρόβλημα η java με vista? Χρειάζομαι το feedback σας επ’αυτού, δεν έχω vista, αν έχω κι άλλες αναφορές θα το ψάξω περισσότερο, κάποιο workaround θα βρούμε :)

  2. Ηρώ Ζαχαρίδου

    Εγώ που έχω vista μέχρι στιγμής δεν είχα κάποιο πρόβλημα..(so far πάντα..)

  3. Ποιο πρόγραμμα εγκατάστασης χρησιμοποίησες Ηρώ; Έχεις internet;

  4. Ηρώ Ζαχαρίδου

    Εχω ασύρματο dsl στο σπίτι οπότε είμαι πάντα μέσα (δενξέρω δηλαδή αν επηρεάζει..).Για το weka έκανα search στο google και έκανα download στο weka-3-4-12jre.exe ( μου κατέβασε και το java web start)…

  5. Τελικά δούλεψε μόνο αφού εγκατέστησα το jdk-1_5_0_06-windows-i586-p.

    Κάτι ακόμα, νομίζω δε δουλεύει το Entries RSS στο blog https://dataminingntua.wordpress.com/feed/

  6. Μια χαρά παίζει το feed george, εγώ από εκεί λαμβάνω τις νέες ενημερώσεις.

Leave a Reply

